Německej ufounek: BMW 1300 R

Italská síla: Moto Morini Corsaro 1200

Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu
  Hmotnost:   196 kg
  Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):   130 mm
  Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):   130 mm
  Úhel hlavy řízení:   87.0 stupňů
  Výška sedla:   830 mm
  Stopa (závlek předního kola):   103.0 mm
  Rozvor:   1440 mm
  Typ rámu:   příhradový
  Materiál rámu:   ocel
  Motor, pohonná soustava motocyklu
  Druh motoru:   vidlicový (válce do V)
  Takt motoru:   čtyřdobý
  Chlazení:   kapalinou
  Sekundární převod:   řetěz
  Rozvod:   2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce)
  Příprava směsi:   vstřikování
  Emise:   Euro 3
  Čištění škodlivin ve výfukových plynech:   řízený katalytický systém
  Startér:   elektrický spouštěč
  Zdvihový objem:   1187.0 ccm
  Vrtání:   107.0 mm
  Zdvih:   66.0 mm
  Počet válců:   2
  Počet ventilů:   8
  Počet rychlostních stupňů (manuál):   6
  Jízdní výkon motocyklu
  Točivý moment:   123.0 Nm při 6500 otáčkách
  Výkon motoru:   103.0 kW / 140.0 koní při 8500 otáčkách
  Max. rychlost:   250 km/h
  Zrychlení z 0 na 100 km/h:   3.5 s
  Pohonné hmoty, spotřeba paliva
  Druh paliva:   Natural 95
  Objem nádrže:   18.0 litrů
  Rezerva:   6.0 litrů
  Spotřeba paliva:   6.9 litrů na 100 kilometrů
  Ostatní vlastnosti a parametry
  Brzdy přední:   dvojité kotoučové
  Brzdy zadní:   kotoučové
  Průměr kotoučů u předních brzd:   320 mm
  Průměr kotoučů u zadních brzd:   220 mm
  Sériový rozměr pneu vpředu:   120/70 - 17
  Sériový rozměr pneu vzadu:   180/55 - 17