sycení TDM 900
Zdravím,tak jsem měl problém s autom.sycením při studeném startu. Závada byla v zaseklém ovladači klapek které se má volně asi 20mm pohybovat a které se posunuje zahříváním chladící kapaliny směrem doleva,čímž snižuje otáčky na volnoběžné. Jenže toto snížování otáček na volnoběh se mě začne dít až když je teplota v polovině a dál směrem k červenému. Do té doby mám otáčky stále kolem 1400-1500ot/min.To trvá zhruba 10minut. Neví prosím z Vás někdo čím se šteluje sycení??
POKEC
Kecejte o čem chcete hlavně ať se to týká motorek...
———
Introš nemá řetěz ale kardan a to je 7O % uspechu a pak ma samostavy na ventily je to po BMW dalsi bezudrzbova masina
pozor na vejfuky a policajty v rakousku kamos s tim mel velky problemy at to jezdi
———
Že má itroš kardan vím taky, měl jsem na mysli ty všeobecný kecy o tom, že dest let stará mašina má najeto 10 000 km a ještě ji jezdila žena s toho bych padl na záda.
———
Zdar,chci si pořídit Suzuki Intr.1400.Má s touto mašinkou někdo zkušenost? Rád bych se dozvěděl jaké má mouchy,na co si dát při koupi pozor, atd...Díky
———
Introš je dobrá motorka a je správná doba šáhnout po tomhle modelu, začínají se objevovat za dobrý peníze, je to dlouhými lety odzkoušenej model chyby bych moc nehledal, motor je nezničitelnej a opravdu to hodně jede. Při koupi by samozřejmě byla nejlepší servisní knížka, ale takovýho budeš hledat těžko. Dívej se hlavně na stav motorky, když bude někdo říkat že má najeto 20 000 a že je tam novej řetěz kotouče nebo podobný kecy co je všechno vyměněný je jasný že má najeto daleko a daleko víc. Prohlídni rám sváry a je jasný když je to leštěnka bez škrábance tak se majitel staral i o motor. Všichni koho znám si tuhle moto chválej. Jinak seš na stránkách musclebikes takže musím říct, že to jede ale vůbec!!! to nebrzdí a pružení je prostě tvrdý a zadek je vyloženě sado maso!!! jo a kroutí se to jak had Volil bych ročníky 2000+ a doporučoval bych dovoz z Německa je to blízko a docela dobrý ceny jinak samozřejmě i Anglie a Francie. U nás okolo 150 000. Jestli chceš radikální krásnej silnej chopper tak je to ta správná volba. Jinak projdi web www.k1400.cz tam možná něco najdeš. Víc ti neporadim…
———
Čus čus, hele máš to tady pěkný,to pořadí za to děkuji dlouho jsem nebyl na netu a pak jen kouknu a vidim:) mám dotaz jak se ti jezdí na tý kawě?? dík zatim čus
———
Díky za chválu na stránky potěší, jsem uplnej amatér, dělám na dalším projektu www.caferacer.webnode.cz a dotáhnu do konce i musklouše. Jinak kawasaki je super přesedlal jsem z ducati monster 600 a kawa jede fakt pekelně přes zimu budu lakovat a pak bude dokonalá. Jízda super, je praktická musklouše doporučuju :-)
———